Isohärjänmäen kuntoradan parkkipaikka, Isohärjänkatu 3, Salo [kartta]

Junioreille ja aloitteleville harrastajille suunnattu maastolenkki. Ajellaan helppoja maastoja ja kartutetaan ajotaitoja. Tervetuloa kaikki kuskit ikään ja sukupuoleen katsomatta!

- Pakolliset varusteet: maastoajoon soveltuva maastopyörä, kypärä sekä juomapullo, jossa juotavaa.
- Muu varustus: Sään mukainen vaatetus.

Tarvittaessa jaamme porukan useampaan ryhmään tasoerojen mukaan tai ryhmäkokojen kasvaessa liian suuriksi.

Muistutamme, että jokainen osallistuu ja ajaa lenkeillä omalla vastuullaan.

Lisätiedot: Vastuuohjaaja Esa Andstén 0504869960

Ilmoittautumiset

9
Esa A Heli S Ilari K Juhani K Ella T Petteri L Aleksi Eero H Väinö + Veikko
2
Juho J Tuukka H
50

Kommentoi...

Ilari

Mikäs tässä on lenkin kesto? Perinteinen 2h

Esa

1,5 h ollaan normaalisti ajettu mutta porukasta riippuen voidaan ajaa enemmän tai vähemmän.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot